onsdag 6 augusti 2008

Boaormar och annat smott o gott

For nogra dagar sedan log jag och vilade efter en formiddag med mycket arbete. Jag leste en mycket spennande bok ner jag horde att nogot ramlade ner fron taket precis bredvid mig. Ner jag tittar ner po golvet stirrar en orm mig i ogonen. Det var ingen bjesse men den var nestan en meter long men inte so tjock. Jag borjade ropa po hjelp..ormen var ju mellan mig och dorren. Efter att ropat po Roberto 3 gonger ropar jag EN ORM och do blir det fart. Fast do ringlade ormen ut och forsvann. Familjen jag bor hos sog aldrig ormen men trodde att det nog kunde vara en liten boaorm. Dem brukar tydligen ligga uppe po takbjelkarna och venta po moss och rottor. Jag trodde att jag borjat venja mig med alla djur..men orm kommer jag nog aldrig venja mig vid. Inte de stora spindlarna eller skorpinjonerna heller..

Inga kommentarer: